varit hos my

vart hos my å testade hennes ponny i terräng å du e jag nästan fast haha ;Dvi var på sadel provning idag fick två sadlar för 15,000 det var nå rabbat för ''ponnys''så fick en dressyr å en hopp sadel sedan så slösade jag å emma saker som typ godis till oss å hästarna nya benskydd å annat läger upp bilder på allt(sadlarna var helt nya)när vi red igår så gick det inte så bra för emma å hennes häst :P ja lite skräckbilder på det :Pemma XD inte för mig heller när jag skulle värma upp å bilderna blir så dåliga att ladda upp fast jag satt kvar XDhaha nu till grejerna jag köpte host emma å mamma köpte till mig å star å jag fick min dröm hjälm av emma för hopn köpte en ny med svergie flaggan på min hjälm e asså:oj måste dra ses


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridaochstar.blogg.se

skriver om min sköthäst star <3

RSS 2.0