fortsätter på inlägget med saker jag fått/köpt

här e min gpa speed air hjälm :P fick av grymmaste emma :Pdet är  en av dom säkraste testade hjälmarna i världen emma har bara använt den 2 gånger hon tyckte den var förliten så hon köpte en ny på rea till sig,nu till sadlarna här e hoppsadel:en pessoa hoppsadel speed,
 
fick även en dressyr sadel här e den :tror det var en prestige,nu till grejerna jag köpt/fått när vi va på mustang å prova sadel så medans dom skulle fixa nå papper på sadlarna å någon 10år garanti på bommen å 5års garani på resten av matrialet så här e dom andra grejerna:
 
köpte ett par soft up stigbyglar som i grönt som passar till min oranga schabrak å benskydddom fungerar så här om man ramlar av å fastar i stigbygeln så fäls den gröna ''stolpen'' ner så man lostnar jag mennar på min bus ponny så e det nog bra ;P
 
förhindrar skavsår vid den hårda kanten uppe på bootsen :P
 
dyon träns:
 
 
dyon förbygel med martingal
 
sadelskydd 2stycken
 
 
 
å ett sadeöpad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridaochstar.blogg.se

skriver om min sköthäst star <3

RSS 2.0