hemma nu

hemma igen.stars gamla ägare var på plats å hjälpte mig,kan tala om att det behövdes ;)vi startade med LC.n mjeeeee det var väll ok 1sekund från placering,,,,jäklar villken otur där,men han va stark å lyssnade inte alls å var sek som sirap jaja,,,,nya tag i LB,n där va vi 2,a ett bra resultat lite mer tips från gamla ägaren å det funka bra ;D2 plats rosetten som hänger i stallet(alla mina rosetter från idag gjör det)duktiga vi var,sen tar vi LA.n det va en en halv bra placering 3a jaja 3pris rosetten+plakatet som också är i stallet.
 
 
 
LA+5.an va okeej olats 4,a 4 pris rosetten här då.
 
 
 
 
MSV.n helt jävla skit..........BRA!!!!!!!! vi kom faktiskt 1,a i den svåraste klassen idag vi e stolta jag å star hihi ärevarvet va den en ponny som dampade sönder nästan HAHAHA satt nästan inte kvar då!!fartfyllt var det varefall fick ett snyggt vinst täcke hihi å rosetten i stallet den med :)här e den fick 2 till grejer som kommer upp efter rosetten nu till dom snygga sakernafick nosluddet å köpte bootsen å bettet nu till sak nmr2traktat efter dom borstarna länge då dom har olika funktioner den blågröna är som massage den turkosa är svans å man någonsak som gjör att det e som typ torrbalsam i å den limegröna e bra när man ska ta bort hår typ efter rakning eller när dom fäller hår(ellen? ska jag ta med den till gizmo när han hårar som värst?)neeejj den här bilden vart konstig  å det men nee den va konstig å lång igen....ajja
 


Kommentarer
ponnyprinzessor- Nora

Sv. Haha, den är inte alls snygga och bara tillfällig men visst :) Maila bara över några bilder så ska jag försöka fixa något! ;)

Svar: hag fixxar över några nu haha
fridaochstar.blogg.se

2012-08-06 @ 21:46:06
URL: http://ponnyprinzessor.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridaochstar.blogg.se

skriver om min sköthäst star <3

RSS 2.0